onsdag 26 mars 2014

Emma Lindh, sommarens utställare på Hammars gård


Det känns väldigt roligt att nu kunna presentera sommarens utställare på Hammars gård, Emma Lindh. Utställningen har titeln "Lycka" och så här beskriver Emma sin utställning:

Jag heter Emma och jag är 22 år. Jag har läst väldigt många böcker om lycka, de finns i mängder! Böckerna ska lära oss att bli lyckliga med hjälp av olika sorters livsstil, livsåskådning eller meditation. Men i den här utställningen har jag valt att koncentrera mig på den lycka som man kan känna i små korta stunder och det gör jag med starka färger och massor av energi.

Vi ser fram emot att få ta del av Emmas färgsprakande och energifulla bilder. Utställningen är öppen under Vägkyrkoperioden 23/6 -3/8, mer information kommer, välkomna!
Annika Eriksdotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar