måndag 18 oktober 2010

Tova fåglar, änglar och annat som flyger...


På lördag, 23 oktober, är det dax för tovning på församlingshemmet Arken. Denna dag kommer Weronica Johansson och vägleder oss.

"Jag heter Weronica Johansson och jobbar som textillärare på Sannerudsskolan i Kil. Min bakgrund finns till stor del inom det textila området, både vad det gäller utbildningar och arbete. Jag har bl a utbildat mig på Stenebyskolan i Dals Långed.
Mitt stora intresse har alltid funnits inom det textila området, till viss del även inom skinn och läder. Det finns så oändligt många och härliga möjligheter att jobba med textila material.
Just denna helg så ska vi arbeta med tovning, som nästan kan liknas vid ett textilt trolleri."

I skrivande stund finns det två platser kvar, välkommen med din anmälan (se info till höger).
God kväll
Annika Eriksdotter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar